آیا تزریق ژل به آلت واقعا باعث افزایش قطر و اندازه آن می شود؟ (بررسی جامع)

آیا تزریق ژل به آلت واقعا باعث افزایش قطر و اندازه آن می شود؟ (بررسی جامع)

25 اردیبهشت 1403 دکتر صادق زاده 0 دیدگاه

در جامعه‌ای که مولفه هایی مانند ظاهر، تیپ و قیافه و اعتماد به نفس نقش مهمی ایفا می‌کند، جای تعجب نیست که افراد به دنبال روش‌های مختلفی برای تقویت ویژگی‌های فیزیکی خود باشند. یکی از ویژگی های فیزیکی در مردان که به بعضاً به اشتباه تصور می شود جنبه مهمی در ظاهر فیزیکی است، بزرگ بودن آلت تناسلی است. در این مقاله توضیح می دهیم که چرا در میان مجموعه ای از روش های موجود، تزریق ژل به آلت به عنوان یک راه حل غیر جراحی جهت بزرگ کردن آلت تناسلی مردانه محبوبیت پیدا کرده است.

منظور از تزریق ژل به آلت تناسلی چیست؟

منظور ار تزریق ژل به آلت، در اصل تزریق فیلر یا پر کننده های پوستی است که به منظور افزایش سایز یا قطر آلت در مردان استفاده می شود. این فیلرها در واقع موادی هستند که به بافت های آلت تناسلی تزریق می شوند تا اندازه و دور آن را افزایش دهند. این پرکننده ها معمولاً از مواد زیست سازگاری مانند اسید هیالورونیک یا پلی متیل متاکریلات (PMMA) تشکیل شده اند. آنها با حجم دادن به بافت های آلت تناسلی باعث افزایش کلی اندازه آن می شوند.

هنگامی که ماده پرکننده به بافت آلت تناسلی تزریق می شود،علاوه بر اینکه به آن حجم می دهد، تولید کلاژن در آن را نیز تحریک می کند. این ترکیب منجر به افزایش دور آلت تناسلی و به طور بالقوه مقداری طول نیز می شود. فیلرها نتایج فوری را به ارمغان می‌آورند و به افرادی که سایز غیرنرمال آلت دارند اعتماد به نفس جنسی می دهد.

انواع محبوب پرکننده های بزرگ کننده آلت تناسلی چه نام دارند؟

چندین نوع پرکننده وجود دارد که معمولاً برای بزرگ کردن آلت تناسلی استفاده می شود. پرکننده های اسید هیالورونیک مانند Juvederm یا Restylane به دلیل ماهیت موقت و اثرات برگشت پذیر محبوب هستند. از طرف دیگر پرکننده های PMMA راه حل طولانی تری ارائه می دهند، اما به دلیل ماهیت دائمی خود نیاز به بررسی دقیق و تخصص دارند.

فواید تزریق ژل به آلت چیست؟

برخلاف برخی از رایج ترین روش های افزایش دهنده طول آلت، تزریق ژل به آلت فواید زیر را دارد:

  • غیر جراحی است: فیلرهای آلت تناسلی یک جایگزین غیرجراحی برای کسانی است که می‌خواهند از روش‌های تهاجمی اجتناب کنند.
  • نتایج فوری به همراه دارد: افراد بعد از تزریق فیلر می توانند افزایش فوری در اندازه و دور آلت تناسلی را تجربه کنند.
  • به افزایش اعتماد به نفس کمک زیادی می کند: ظاهر فیزیکی بهتر به  دنبال یک تزریق کوچک می تواند منجر به افزایش سریعتر اعتماد به نفس در روابط جنسی شود.

خطرات و عوارض تزریق ژل به آلت چیست؟

در حالی که پرکننده‌های تناسلی می‌توانند نتایج مطلوبی را ارائه دهند، اما بسیار مهم است که خطرات و عوارض جانبی احتمالی آن ها را نیز در نظر بگیرید. برخی از این عوارض احتمالی عبارتند از:

  • تجربه درد یا ناراحتی در طول تزریق
  • تورم یا کبودی در محل تزریق
  • عفونت یا واکنش های آلرژیک به مواد پر کننده
  • بی نظمی در بافت یا شکل کلی آلت
  • حرکت یا جابجا شدن مواد پرکننده

برای تزریق فیلر آلت باید به چه پزشکانی مراجعه کنیم؟

به طور کلی تزریق ژل باید توسط پزشکانی انجام شود که دوره های آن را گذرانده و به آناتومی و فیزیولوژی کامل دستگاه تناسلی آشنا باشند. پزشکان اورولوژیست در این خصوص دانش و مهارت بالایی دارند بنابراین باید پزشک متخصص اورولوژی را پیدا کنید که تجربه و مهارت تزریق ژل به آلت را داشته باشد.

چطور خود را برای تزریق فیلر به آلت آماده کنیم؟

قبل از انجام تزریق فیلر تناسلی، بسیار مهم است که دستورالعمل هایی که توسط پزشک متخصص ارائه شده است را دنبال کنید. برخی از این توصیه ها ممکن است شامل پرهیز از مصرف داروهای رقیق کننده خون، پرهیز از مصرف الکل یا سیگار، پیش از عمل باشد. همچنین باید درباره هر گونه حساسیت یا بیماری که دارید با پزشک صحبت کنید.

نحوه تزریق ژل به آلت چگونه است؟

در طول درمان، پزشک متخصص از بی حسی موضعی استفاده می کند تا درد و ناراحتی احتمالی شما را به حداقل برساند. سپس مواد پرکننده را با دقت به بافت های آلت تناسلی تزریق کرده و نواحی خاصی را برای دستیابی به نتایج مورد نظر هدف قرار می دهد. این روند معمولاً حدود 30 دقیقه تا یک ساعت طول می کشد و معمولاً می توانید همان روز به خانه بروید.

پس از انجام درمان احساس تورم، کبودی و ناراحتی خفیف طبیعی است. متخصص شما دستورالعمل مراقبت های بعد از درمان را به شما ارائه می دهد.برخی از این دستورالعمل ها ممکن است شامل اجتناب از فعالیت جنسی، خودداری از ورزش شدید و استفاده از کمپرس یخ برای کاهش تورم تا چند روز بعد از درمان باشد. پیروی از این دستورالعمل ها برای بهبودی سریع و موثر شما بسیار مهم است.

از نتایج تزریق فیلر به آلت چه انتظاراتی باید داشت؟

نتایج تزریق ژل به آلت، از فردی به فرد دیگر متفاوت است. در حالی که برخی از افراد ممکن است افزایش قابل توجهی را در اندازه و دور آلتشان تجربه کنند، اما به هر روی مدیریت انتظارات مساله بسیار مهمی است.

پرکننده ها می توانند ظاهر آلت را بهبود بخشند، اما تغییرات دائمی ایجاد نمی کنند. اثرات پرکننده‌های اسید هیالورونیک معمولاً چندین ماه باقی می‌ماند، در حالی که پرکننده‌های PMMA می‌توانند نتایج طولانی‌تری ارائه دهند. داشتن انتظارات واقع بینانه و درک محدودیت های این روش بسیار مهم است.

روش های جایگزین برای بزرگ کردن آلت تناسلی چیست؟

به غیر از پرکننده های تناسلی، روش های جایگزین دیگری نیز برای افزایش اندازه آلت تناسلی وجود دارد که برخی از آن ها عبارتند از:

  • پمپ های آلت تناسلی: دستگاه هایی که خلاء ایجاد می کنند تا به طور موقت جریان خون به سر آلت تناسلی را افزایش داده و باعث نعوظ سریع شوند. با این حال، اثرات این روش موقتی بوده و دائمی نیست.
  • تمرینات آلت تناسلی: این ها در واقع تکنیک هایی مانند تمرینات جلکینگ هستند که با هدف افزایش جریان خون و افزایش بالقوه سایز در طول زمان انجام می شود. این روش ها نتایج چندان قابل توجهی ارائه نمی دهند.
  • روش‌های جراحی: گزینه‌های جراحی مانند جراحی‌های افزایش طول یا افزایش دور آلت نیز وجود دارند که تهاجمی‌تر هستند اما می‌توانند نتایج دائمی ارائه دهند. با این حال، این روش ها دارای خطراتی هستند و نیاز به بررسی دقیق دارند.

لازم است توجه داشته باشید که هر رویکرد نامبرده مزایا و ملاحظات خاص خود را دارد، بنابراین بهتر است پیش از هرچیزی با یک متخصص ارولوژی در این خصوص صحبت کنید تا مناسب ترین گزینه را برای شما تعیین کند.

هزینه تزریق ژل به آلت چقدر است؟

هزینه تزریق فیلر بزرگ کننده آلت می تواند بسته به عواملی مانند نوع پرکننده مورد استفاده، تخصص پزشک و موقعیت جغرافیایی متفاوت باشد. به طور کلی، هزینه می تواند از 2 میلیون تومان شروع شود. برای کسب اطلاع دقیق از هزینه حتما باید با پزشکی که درمان را برای شما انجام می دهد صحبت کنید.

پاسخ به سوالات متداول درباره تزریق ژل به آلت

آیا فیلرهای بزرگ کننده آلت تناسلی، تاثیر دائمی دارند؟

خیر، فیلرهای آلت تناسلی تغییرات دائمی ایجاد نمی کنند. اثرات برای تمام ژل ها (حتی از بهترین برند ها) موقتی بوده و ممکن است برای حفظ نتایج نیاز به تزریق‌های دوره ای باشد.

آیا فیلرهای بزرگ کننده آلت تناسلی بی خطر هستند؟

اگر واقعا واجد شرایط تزریق ژل به آلت باشید و توسط یک پزشک متخصص دارای صلاحیت این تزریق را انجام دهید خطری شما را تهدید نخواهد کرد.

اثر پرکننده های بزرگ کننده آلت تناسلی چقدر طول می کشد؟

مدت اثر تزریق ژل به آلت به نوع پرکننده مورد استفاده بستگی دارد. پرکننده‌های اسید هیالورونیک معمولاً چندین ماه دوام می‌آورند، در حالی که پرکننده‌های PMMA می‌توانند نتایج طولانی‌تری ارائه دهند. بنابراین باید از پزشکتان در این خصوص سوال بپرسید.

آیا پرکننده های بزرگ کننده آلت تناسلی بر عملکرد جنسی تأثیر می گذارد؟

این فیلرها در درجه اول برای افزایش قطر و اندازه آلت طراحی شده اند. باید بدانید در حالی که آنها ممکن است اعتماد به نفس شما را افزایش دهند اما نباید انتظاری داشته باشید که عملکرد جنسی را به آن صورت تحت تاثیر قرار دهند. چه بسا برخی ها به دلیل مشکلات روانشناختی تجربه خوبی از رابطه جنسی نداشته باشند و بنابراین این فیلرها هیچ تاثیری روی کیفیت رابطه ندارند.

این پست برایتان چقدر مفید بود؟

بر روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیازات / 5. تعداد امتیازات

تاکنون امیازی ثبت نشده است شما اولین امتیاز را ثبت کنید

دیدگاهتان را بنویسید
لطفا تمامی موارد خواسته شده را وارد نمایید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

وارد کردن موارد ضروری الزامیست.